Kapkap Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Mam taki problem otoz mam obiekt ktory ma system drag&drop. Chodzi o to zeby: O1O1 <dwa obiekty O O2 <jeden obiekt stworzony po drag&dropniecu jednego na drugi(ten drugi sie niszczy) Naprowadzcie mnie na jakis pomysl jak to zrobic z jednym obiektem(po zetknieciu jeden obiekt dostaje +1 drugi sie niszczy[dosadniej system selekcji sposrod tych dwoch]). :bye1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 w momencie puszczenia GML var papa; papa=collision_point(mouse_x,mouse_y,object_index,1,1).object_index if papa.object_index=object_index { papa.ilosc+=ilosc; instance_destroy() } Dzięki temu możesz łączyć dwa takie obiekty nawet, jak maja wiecej niz po jeden... O2 + O2 = O4 :)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapkap Opublikowano 8 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Dzieki! Ale mam taki problem ze wszystkie innie obiekty (monety) dodaja sie Jak zrobic zeby ta operacja dotyczyla tylko 2 stykajacych sie obiektow?... -_- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 mają się stykać, w sensie, że w EQ leżą jeden obok drugiego, czy jak jeden na drugi kładziesz ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzaher Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Oto Ci chodzi: Przykład ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapkap Opublikowano 9 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Dzieki dzaher tego szukalem :] zamykam temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi