Pablo-GM Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Witam , mam drobniutki problem . Kod wygląda następująco : obj_knifeSlash GML Create Event: execute code: DX=+20 DY=+5 Len = point_distance(0, 0, DX, DY); Angle = point_direction(0, 0, DX, DY); image_speed=0.5 Step Event: execute code: x=o_player.x+lengthdir_x(DX,image_angle)-lengthdir_y(DY,image_angle) y=o_player.y+lengthdir_y(DX,image_angle)+lengthdir_x(DY,image_angle) image_angle=o_player.facing_direction Other Event: Animation End: execute code: global.stworzono=false destroy the instance Po wciśnięciu " F " u gracza : GML if !instance_exists(obj_knifeSlash) { global.stworzono=true instance_create(x+lengthdir_x(DX,image_angle)-lengthdir_y(DY,image_angle),y+lengthdir_y(DX,image_angle)+lengthdir_x(DY,image_angle),obj_knifeSlash) } Draw gracza : GML if global.stworzono=true { sprajt = anim_knife } if(alarm[1] = -1) { sprajt = spr_man } else { sprajt = spr_reload } if(sprajt == spr_man) { image_index += 0.1 } else if(sprajt == spr_reload) { image_index += 0.1 } else if(sprajt == anim_knife) { image_index += 1 } draw_sprite_ext(sprajt,image_index,x,y,image_xscale,image_yscale,facing_direction,c_white,1); Problem tkwi w tym , że nie mam pojęcia dlaczego rysuje się tylko knifeSlash . ( brak animacji bohatera ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Sróbuj dać: GML (Begin Step) image_speed=0.2// liczba 0.2 jest przykładem daj taką, żeby pasowało</span> Dlatego w begin step, żeby ustawiło prędkość animacji przed rysowaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Dopisz else przed GML if(alarm[1] = -1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi