Skocz do zawartości

Zablokowane Draw


Pablo-GM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , mam drobniutki problem . Kod wygląda następująco :

obj_knifeSlash

GML
Create Event:

execute code:

 

DX=+20 DY=+5

Len = point_distance(0, 0, DX, DY);

Angle = point_direction(0, 0, DX, DY);

image_speed=0.5

 

Step Event:

execute code:

 

x=o_player.x+lengthdir_x(DX,image_angle)-lengthdir_y(DY,image_angle)

y=o_player.y+lengthdir_y(DX,image_angle)+lengthdir_x(DY,image_angle)

 

image_angle=o_player.facing_direction

 

Other Event: Animation End:

execute code:

 

global.stworzono=false

 

destroy the instance

Po wciśnięciu " F " u gracza :

GML
if !instance_exists(obj_knifeSlash)

{

global.stworzono=true

instance_create(x+lengthdir_x(DX,image_angle)-lengthdir_y(DY,image_angle),y+lengthdir_y(DX,image_angle)+lengthdir_x(DY,image_angle),obj_knifeSlash)

}

Draw gracza :

GML
if global.stworzono=true

{

sprajt = anim_knife

}

if(alarm[1] = -1)

{

sprajt = spr_man

}

else

{

sprajt = spr_reload

}

 

if(sprajt == spr_man)

{

image_index += 0.1

}

else if(sprajt == spr_reload)

{

image_index += 0.1

}

else if(sprajt == anim_knife)

{

image_index += 1

}

draw_sprite_ext(sprajt,image_index,x,y,image_xscale,image_yscale,facing_direction,c_white,1);

Problem tkwi w tym , że nie mam pojęcia dlaczego rysuje się tylko knifeSlash . ( brak animacji bohatera )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...