Adriann Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Więc,mam taki problem,zaczołem majstrować inventory,każdy item jest innym obiektem,moje pytanie jest takie,jak zaspisać kodem kilkanaście pól w wielkości 32 na 32,oraz to że:jeśli pole jest puste można położyć na nim item,jeśli zajęte to nie.. To chyba dość sporo więc proszę chociaż o jakąś podpowiedź;p Ale chaos wyszedł.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Tablica? GML for( xx = 0; xx < 32; xx += 1 ) { for( yy = 0; yy < 32; yy += 1 ) { plecak[xx,yy] = noone; } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 19 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 AAAHHHhhhaaaa!Dzięki Tylko muszę teraz ogarnąć jak się z tego korzysta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Tak jak ze zmiennych. Tylko adresujesz do konkretnej komórki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 19 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Dobra,jeszcze poszukam na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się