neros Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Cześć, mam takie banalne pytanie, chciałbym abym w kodzie miał coś takiego: Jeśli całe y- obiektu mouse jest puste, sprite_index to 1, a jeśli na y- mouse jest o_parent, sprite_index to 2. Dzięki za pomoc z góry! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 19 Grudnia 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 co to jest "y-" i co masz na myśli pisząc "jest puste"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 GML place_meeting Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 if place_meeting(y-(wtf?))=1{ spr_index=2 }else{ spr_index=1 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alwin Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Chodzi Mu chyba czy na całej osi y (czyli linii pionowej przechodzącej przez punkt mouse_x) jest jakis object. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Protip: GML collision_line( .. ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się