Skocz do zawartości

przytwierdzenie ręki do bohatera


zelman

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłem takie coś:

Jest obj_hero, który ma origina w okolicach ramienia

jest obj_reka, która ma origina też w okolicach ramienia

i teraz pytanie:

Mam w stepie reki

GML
x = obj_hero.y

y = obj_hero.y

i ta ręka 'pływa' przy tym bohaterze (ma drobe opóźnienie)

Co zrobić, żeby tak się nie działo?

Wolałbym uniknąć zmiany speeda roomu, ale jeśli bedzie trza, zrobię to...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E: Dobra, zrobiłem, dałem ręce taki sam kod na łażenie jak ludzikowi i jest good.

nie jest good.

 

najlepiej w stepie ręki zostawić kod

GML
x = obj_hero.y;

y = obj_hero.y;

a w drawie rysować rękę tam, gdzie powinna być. przestanie pływać.

możesz też spróbować dać kod stepa ręki do end step. jeśli bohater ma eventy poruszania się w stepie lub begin stepie, będzie śmigać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...