zelman Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Zrobiłem takie coś: Jest obj_hero, który ma origina w okolicach ramienia jest obj_reka, która ma origina też w okolicach ramienia i teraz pytanie: Mam w stepie reki GML x = obj_hero.y y = obj_hero.y i ta ręka 'pływa' przy tym bohaterze (ma drobe opóźnienie) Co zrobić, żeby tak się nie działo? Wolałbym uniknąć zmiany speeda roomu, ale jeśli bedzie trza, zrobię to... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alternative Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 może spróbój w step obj_hero dać: GML reka.x=x; reka.y=y; nie wiem czy coś da bo w sumie jedno i to samo ale obczaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 nie wiem czy to pomoże ale może walnij ten kod w begin step. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alternative Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 jest naprzykład taka sytuacja że jak mam menu takie podczas gry i dam żeby podążało za obj_hero to mi też faluje, ale jak dam że menu.x=view_xview menu.y=view_yview to nie ma żadnych opóźnień, ale na twoją sytuację sie tego raczej przełożyć nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 18 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 W begin step nie działa. Nie chodzi też o viewy, bo to ma latać z ludzikiem, a nie z wievem E: Dobra, zrobiłem, dałem ręce taki sam kod na łażenie jak ludzikowi i jest good. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 E: Dobra, zrobiłem, dałem ręce taki sam kod na łażenie jak ludzikowi i jest good. nie jest good. najlepiej w stepie ręki zostawić kod GML x = obj_hero.y; y = obj_hero.y; a w drawie rysować rękę tam, gdzie powinna być. przestanie pływać. możesz też spróbować dać kod stepa ręki do end step. jeśli bohater ma eventy poruszania się w stepie lub begin stepie, będzie śmigać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 18 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Ooo... Dzięki WIELKIE!!!! Działa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 no to nie tylko rysuj w drawie tego, bo to i tak śmigiełko da w przypadku koizji... w drawie możesz to też ustawiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się