Skocz do zawartości

przeszkody i film


enter11

Rekomendowane odpowiedzi

Nie będę pisał Ci na wszystko kodów, bo to nie ma sensu. Widzę, że nie potrafisz posługiwać się zmiennymi, ponieważ to wszystko da się zrobić na nich. Podpowiem Ci jak to zrobić, jak nic nie wymyślisz to podam kod.

1. Przechowuj liczbę żyć w zmiennej i odwołuj się do niej.

2. Kasa w zmienną i odejmujesz od niej koszt np. wieżyczki.

3. Dla obiektu przeciwnika zmienną żyć i odejmujesz obrażenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

image_angle=direction
if distance_to_object(Wrog)<100
direction = point_direction(x,y,Wrog.x,Wrog.y);
//Strzelanie
if distance_to_object(Wrog)<100
nab = instance_create(x,y,Naboj);
nab.direction = point_direction(x,y,Wrog.x,Wrog.y);

 

Nadaje się na wieże.Np będzie strzelać do najbliższego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pieniądze to będzie:

 

 

Create:

 

GML
global.kasa=100

 

Zarabianie:

 

GML
global.kasa+= 20

 

Niszczenie:

 

W kolizji z danym obiektem, który zostanie zniszczony po danej akcji:

 

GML
global.kasa+= 20

instance_destroy()

 

Nie masz kasy:

GML
if global.kasa < global.cenaobiektunr1

{

show_message('Nie masz tyle gotowki!!)

}</span>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...