kt1117 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Nie będę pisał Ci na wszystko kodów, bo to nie ma sensu. Widzę, że nie potrafisz posługiwać się zmiennymi, ponieważ to wszystko da się zrobić na nich. Podpowiem Ci jak to zrobić, jak nic nie wymyślisz to podam kod. 1. Przechowuj liczbę żyć w zmiennej i odwołuj się do niej. 2. Kasa w zmienną i odejmujesz od niej koszt np. wieżyczki. 3. Dla obiektu przeciwnika zmienną żyć i odejmujesz obrażenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enter11 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 No już na prawde przesadzam. :paperbag3: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Nie chodzi o to, jak wklejasz po prostu kod, który podajemy Ci na tacy to niczego się nie nauczysz, a w programowaniu najważniejsze jest logiczne myślenie i samodzielność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enter11 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 image_angle=direction if distance_to_object(Wrog)<100 direction = point_direction(x,y,Wrog.x,Wrog.y); //Strzelanie if distance_to_object(Wrog)<100 nab = instance_create(x,y,Naboj); nab.direction = point_direction(x,y,Wrog.x,Wrog.y); Nadaje się na wieże.Np będzie strzelać do najbliższego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Pieniądze to będzie: Create: GML global.kasa=100 Zarabianie: GML global.kasa+= 20 Niszczenie: W kolizji z danym obiektem, który zostanie zniszczony po danej akcji: GML global.kasa+= 20 instance_destroy() Nie masz kasy: GML if global.kasa < global.cenaobiektunr1 { show_message('Nie masz tyle gotowki!!) }</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enter11 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Zrobiłem nab = instance_create(x,y,object8); I zrobiłem obracanie wieżyczki ale czasami strzela chociaż się obraca nie z lufy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enter11 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Teraz bardzo potrzebuję kodu na przerwy między strzeleniami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 GML (Create) Alarm[0]=120 GML (Alarm0) instance_create(x,y,o_strzal) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Albo GML if strzel = true { instance_create(x,y,obj_asda) alarm[0] = 50 sound_play(snd_x) global.naboje -= 1 strzel = false cośtam jeszcze } i w alarm[0] GML strzel = true Sory, napisałem to, zeby ten post miał jakikolwiek sens :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się