Artengo Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Witam, mam prośbę. Czy mógłby mi ktoś zrobić "gładką kolizję" do platformówki w kodzie? Niestety jak dam move_contact_solid, to jeśli naskoczymy na ściane to można się jej "przytrzymać" naciskając strzałkę. PS: Chodzi o kolizję z blokiem solid, jakby coś ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 21 Listopada 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 speed = 4; if( keyboard_check( vk_right ) and place_free( x + speed,y ) ) x += speed; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 To moze nie speed bo to funkcja, uzyj sped Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 21 Listopada 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 To już prędzej "spd", bo to można uznać za skrót, a sped co najwyżej za błąd ;) up, raczej zmienna niż funkcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matik97 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale myślę, że najlepiej będzie dać coś w stylu: GML if keyboard_check(vk_right) { if place_free(x+4,y){x += 4} else{move_contact(0)} } Mi to zawsze działa i przysuwa się do ściany co do piksela. Nie dawaj nic po move_contact, mimo że GM daje ci dwie możliwości (chyba solid i all). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Nie działaj na speedach, to będzie ci o wiele łatwiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się