MXQ Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Jak zrobić, żeby będąc w roomie "A" przenieść się do roomu "B", z tym że po powrocie do roomu "A" wszystko będzie tak jak było. Będąc w roomie "B" room "A" jest ''nieaktywny'' Odpada funkcja save ponieważ zmienne zmienione w roomie B muszą się zachować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Zaznacz 'persistent'. Ile jeszcze takich tematów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Ile jeszcze takich tematów? lepiej nie pytaj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 nie o to chodzi!!! w roomie "A" toczy się akcja i klawiszem jakimś idzie się do ekwipunku(roomB) po powrocie do roomu A chcę aby wszystkie potworki stały i robiły to samo co wcześniej(czyli wtedy gdy wciśnie się przycisk do ekwipunku). Ekwipunek to musi być inny room Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 to pozapisuj sobie gdzies ile jest obiektow w roomie, ich zmienne, typu... bla bla... potem je wczytuj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 czy to jest jedyny sposób? bo jak tak to troche lipa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 pewnie są inne sposoby... ogranicza cię tylko myślenie(ale to fajnie brzmi :D) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 hohoho ale śmieszne leże na podłodze i zwijam się ze śmiechu sry za offtop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 wiesz... jest też taka możliwość że inwentory w tym samym roomie -.- bo nie wiem po co chcesz napierdzielać pełno roomów... global.inventory=true/false i tyle :] jak true to wszystko stop a inventory się pokazuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 nie przeczytałeś "ekwipunek to musi być inny room!" nie pytaj dlaczego po to niepotrzebne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 nie mam zamiaru pytać... to już twoje zmartwienie że nie umiesz tego zrobić w 1 roomie :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 umiem w jednym, ale ty nie umiesz w dwóch :] :] :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 stary... nie wiesz co ja potrafię :D hie hie :D ale już koniec tego offtopu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 potrafisz sprawnie nabijać posty i to widocznie wszystko a ktoś umie rozwiązać mój problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 widzisz...ja potrafię sobie z tym poradzić :] posty nabijam bo widocznie lubię pisać... tobie nie idzie ani programowanie ani nabijanie postów :) jesteś dla mnie trochę nie miły dlatego ci nie pomogę:] chyba że poprosisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Można używać globalnych zmiennych (najlepiej listy albo mapy), w których będziesz zapisywał co masz w ekwipunku. Room A będzie persistent, room B - nie. I na początku roomu B wczytujesz dane z listy, czyli ten ekwipunek. @DobryZiom: zastanów się, co robisz. Pomagaj lub się nie wypowiadaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 ale room "a" ma być nieaktywny, a przez persistent pozostanie aktywny :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 to go zatrzymaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 no niby jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 @MXQ: Obiekty nie będą wykonywały akcji w roomie A, gdy jesteś w roomie B. Room A będzie tylko zapisany w pamięci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Room A będzie tylko zapisany w pamięci. będzie poprostu "zastopowany"... po powrocie wczytuje się poprzedni stan i jedziesz dalej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 dzięki Muuuuczek567 pomogłeś :) a DobryZiom jak zwykle tylko przeszkadzał i nabijał sobie posty - łoś jeden Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się