Skocz do zawartości

Dwa roomy


MXQ

Rekomendowane odpowiedzi

Jak zrobić, żeby będąc w roomie "A" przenieść się do roomu "B", z tym że po powrocie do roomu "A" wszystko będzie tak jak było. Będąc w roomie "B" room "A" jest ''nieaktywny'' Odpada funkcja save ponieważ zmienne zmienione w roomie B muszą się zachować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie o to chodzi!!! w roomie "A" toczy się akcja i klawiszem jakimś idzie się do ekwipunku(roomB) po powrocie do roomu A chcę aby wszystkie potworki stały i robiły to samo co wcześniej(czyli wtedy gdy wciśnie się przycisk do ekwipunku). Ekwipunek to musi być inny room

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można używać globalnych zmiennych (najlepiej listy albo mapy), w których będziesz zapisywał co masz w ekwipunku.

Room A będzie persistent, room B - nie.

I na początku roomu B wczytujesz dane z listy, czyli ten ekwipunek.

 

@DobryZiom: zastanów się, co robisz. Pomagaj lub się nie wypowiadaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...