Shil Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Jestem początkująca i się zagmatwałam, proszę o pomoc. :unsure: Mam platformówkę, w której sie zbiera przedmioty. Jak zjem wszystkie, czyli tam number of instances =0, to wtedy przechodzi do następnego rooma. Oprócz tego są stworki, które zabijają i wtedy - jedno życie mniej i restart rooma. Jest taki object controller i on wyświetla i zarządza życiami, tam jest w event: game start : set live 3. I fajnie, ale umieściłam na początku room z tytułem, z buttonikami, taki wprowadzający. I zniknęły mi życia. Bo jak nie umieściłam w 1 roomie tego controllera to życia się nie utworzyły na początku gry i teraz gracz może ginąć do woli :/ Więc pomyślałam, że w tym pierwszym roomie ze wstępem umieszczę gdzię w rogu ten controller,to wygeneruje te życia i tyla. A tu nie! Bo controller w pierwszym roomie-zero przedmiotow do zebrania i przeskakuje mi do nastepnego, wiec ten pierwszy room z wprowadzeniem robi sięz sensu. Pomocy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 to zrob inny objekt ktory nada graczowi hp i tyle... ile masz lat? :D 6?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Zbyt się rozpisałaś i nie rozumiem o co chodzi. Kataner, przetłumacz mi to bo jesteś w tym dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...