Axlii Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Cześć mam obrazek takiego gościa ktoś tam go dawał nie pamiętam kto ;/ no i to jest przeciwnik, Ma chodzić za graczem ale gdy wejdzie w ściane sie zacina taki jest kod GML mp_potential_step(o_czlowiek1.x,o_czlowiek1.y,6,0) maska to jest kwadracik 20x20 bez maski było tak samo więc jak ustawić żeby normalnie omijał ściany? I jeszcze mam nabój 40x1 speeda ma 30 jak zrobić żeby przy zderzeniu ze ścianą pierw ją dotykał? Bo czasem jeszcze przed ścianą sie rozwala, wiem dlaczego ale właśnie jak zrobić żeby zawsze ją dotykał? Pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matik97 Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Co do tego naboju to może pokombinuj z moove_contact zanim go rozwalisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axlii Opublikowano 24 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Jakiś przykład? :) nigdy z tej funkcji nie korzystałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się