Skocz do zawartości

Zablokowane Textura


Kazik1

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłem obiekt 3d jest to chudy prostokąt o nazwie obj_solider i nadałem mu texture tex_solider1 ale po sprawdzeniu, ta textura się powtarza:

testmw.jpg

A ma być tylko raz, nie wiem w czym jest problem może za mały obrazek ma on rozmiar 225x225.

 

Może się też przydać:

 

CREATE

global.model_solider1 = d3d_model_create();

d3d_model_block(global.model_solider1,-10.0000,-80.0000,-10.0000,-10.0000,20.0000,130.0000,10.0000,10.0000);

 

DRAW

draw_set_color(c_white);

d3d_model_draw(global.model_solider1,x,y,argument2,background_get_texture(tex_so

lider1));

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

d3d_model_block(global.model_solider1,-10.0000,-80.0000,-10.0000,-10.0000,20.0000,130.0000,10.0000,10.0000);

ostatnie parametry (10.0,10.0) zamień na 1.0,1.0 - one określają powtarzalność tekstury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...