uzu13 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Chce aby po w cisnieciu klawisza H, po skonczeniu danej animacji nastapila inna. Probowalem z animations end ale nie dziala... ze zmiennymi tez nie bardzo chcailo dzialac :) mam taki kod moze uda sie cos wycisnac :/ Jak na razie wciskam i od razu nastepuje animacja . GML if sprite_index=sprite_naruto_stance_attack_right1 { if keyboard_check_pressed(ord('H')) { image_index=0 sprite_index=sprite_naruto_stance_attack_right2; image_speed=0.4 speed=0 } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Ty naciskasz H w stepie 1, ale animacja się kończy w stepie 2 - keyboard_check_pressed zwróci już false, bo w stepie 1 zwróciło true. Zmień warunek na keyboard_check, wtedy w stepie 2 warunek naciśnięcia klawisza zostanie spełniony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uzu13 Opublikowano 17 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Nie o to chodzi, jak zmieniłem na samo keyboard_check to moge od poczatku trzymac H , wywolac sprite1 i on zostanie pominiety, a wtedy jak mialem to trzeba bylo wcisnac H jak byl sprite1 i o to mi chodzi, ale chce aby dopiero po skonczeniu sprite1 nastapil sprite2 i z tym mam problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 To użyj zdarzenia zakończenia animacji to ustawienia jakiegoś przełącznika w stylu "canattack" czy coś takiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uzu13 Opublikowano 17 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 A dało by rade zrobic cos jak if sprite_index=* and zmienna=1 { sprite_index=** } w evencie animations end ? bo jak zapisuje to w taki sposob jak napisalem teraz to nie dziala. zwyczajnie nie zrobie tego w animations end, bo musze przypisac tam dana animacje, gdyz mam duzo funkcji w tym evencie ktore co innego robia :) EDIT: Może opisze co nie co bo chyba nie wiadomo o co chodzi :rolleyes: Mam obiekt o animacji *1. jezeli wcisne G animacja zmienia sie na *2 ( w evencie end jezeli sie juz konczy animacja *2 zmienia sie spowrotem na *1 ) i teraz chce jezeli trwa jeszcze animacja *2 , jak wcisne H chce aby sie zmienilo na animacje *3 ( ale nastapic ma ona dopiero po skonczeniu animacji *2 ) rozumiecie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 No problemo, amigo. W Create dodaj następującą linijkę: GML czy_h = 0 A w Animation End: GML if(sprite_index = anim2)&&(czy_h) { sprite_index = anim3; czy_h = 0} W naciśnięciu litery H: GML if(sprite_index = anim2) czy_h = 1 W końcu naciśnięcie G: GML if(sprite_index = anim1) { sprite_index = anim2 } W klamrach możesz też pododawać swoje image_speed, image_index itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uzu13 Opublikowano 17 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Heh prawie dobrze :) działa na 50%, bo gdy konczy sie anim2 to jest dzwiek ale nie ma sprita ;p EDIT: DZIAŁA!!!! Dodałem tylko alarm, w ktorym dalem reszte kodu ( a animations end ) bo tak zmienialo mi animacje ale tak szybklo to trwalo ze od razu zamienialo ja na inna :) I tak dzieki bo bym wcale nie ruszyl z tym :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Musi być. Prześlij mi projekt na PW, to znajdę błąd. Chyba, że podejrzewasz jakiś kod, to podaj go tu na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się