Micanser Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Hejka, mam pytanie (zapewne jest ono troche śmieszne), nie wiem jak do gry wsadzić plik d3d (chodzi mi o to że jak jakiś model przerobie za pomocą marzipana na plik d3d, nie wiem jak go uruchomic za pomocą Gamemakera). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Nie ma czegos takiego jak plik d3d. Jezele chodzi Ci o kod d3d_model_... to musisz ten kod wygenerowany przez marzipana wrzucic do create, a wyswietlac funckcja d3d_model_draw(). Natomiast jesli model zapisales jako plik .mod to musisz napisac w create cos mniejwiecej takiego nazwa_modelu=d3d_model_create() d3d_model_load(nazwa_modelu,'sciezka do pliku') Wyswietla sie tak samo jak w przypadku kodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 28 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Sądziłem że jeśli wyświetla mi się coś takiego, to plik jest plikiem d3d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się