Skocz do zawartości

kucanie


michu86

Rekomendowane odpowiedzi

Wystarczy tylko sKuca i Stoi.

Zadeklaruj stałe :lewo,prawo, którym przypiszesz wartości -1 i 1.

GML (STEP)
if keyboard_check(vk_right)

{

dir = prawo;

image_xscale = dir;

}

if keyboard_check(vk_left)

{

dir = lewo;

image_xscale = dir;

}

 

if keyboard_check(vk_down)

{

sprite_index = sKuca;

image_xscale = dir;

}

else sprite_index = sStoi;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy tylko sKuca i Stoi.

Zadeklaruj stałe :lewo,prawo, którym przypiszesz wartości -1 i 1.

GML (STEP)
if keyboard_check(vk_right)

{

dir = prawo;

image_xscale = dir;

}

if keyboard_check(vk_left)

{

dir = lewo;

image_xscale = dir;

}

 

if keyboard_check(vk_down)

{

sprite_index = sKuca;

image_xscale = dir;

}

else sprite_index = sStoi;

Ale jeśli grafika postaci będzie miała rozróżnienie cieniowania na prawą i lewą stronę, to będzie kicha.

Ten sposób jest dobry, ale mój sposób jest bardziej uniwersalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...