Skocz do zawartości

Zablokowane Id obiektów


Paqoo

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym ustawić id pewnemu obiektowi. Powinno wybierać go w stepie, podczas "if distance_to_object". Są dwa obiekty i za kazdym razem zaznacza dwa! Jak mozna to zrobic zeby wybieralo jeden z nich?

 

Jest taki kod:

if instance_exists(oGracz){
if oGracz.zaznaczony=true and distance_to_object(oGracz)<oGracz.punkty_akcji*32{
image_alpha=0.5
}else{image_alpha=1}}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym ustawić id pewnemu obiektowi. Powinno wybierać go w stepie, podczas "if distance_to_object". Są dwa obiekty i za kazdym razem zaznacza dwa! Jak mozna to zrobic zeby wybieralo jeden z nich?

 

Jest taki kod:

if instance_exists(oGracz){

if oGracz.zaznaczony=true and distance_to_object(oGracz)<oGracz.punkty_akcji*32{

image_alpha=0.5

}else{image_alpha=1}

 

Hmmm... Co robi ten kod? "Jeżeli Gracz jest zaznaczony i dystans do gracza jest mniejsza niz liczba punktów akcji gracza*32" czyli - jeśli gracz jest zaznaczony i dystans do samego siebie jest mniejszy niż jego punkty akcji *32. Co chcesz właściwie zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest pewnego rodzaju siatka. Masz kawalek trawy, jesli gracz jest na trawie ustawia alpha na 50%. Jesli jest poza trawa, alpha=1.

 

Tylko caly czas wybiera tego samego gracza po zaznaczeniu, na drugiego nie reaguje. Gracz to ten sam obiekt w obu sytuacjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym ustawić id pewnemu obiektowi. Powinno wybierać go w stepie, podczas "if distance_to_object". Są dwa obiekty i za kazdym razem zaznacza dwa! Jak mozna to zrobic zeby wybieralo jeden z nich?

To jest pewnego rodzaju siatka. Masz kawalek trawy, jesli gracz jest na trawie ustawia alpha na 50%. Jesli jest poza trawa, alpha=1.

 

Tylko caly czas wybiera tego samego gracza po zaznaczeniu, na drugiego nie reaguje. Gracz to ten sam obiekt w obu sytuacjach.

 

Chodzi o to zeby zaznaczalo konkretnego gracza, wybranego przez czlowieka po kliknieciu. Problem w tym, ze sa to dwie kopie jednego obiektu i wybiera ciagle ten sam (pewnie byl pierwszy postawiony na mapie).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...