Marcin T. Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Witam. Chciałbym zrobić laser do gry jako broń. Wiem, że w przykładach jest taki przykład na laser, lecz jest on "za stary" i niektórych komend ( np. restart() ) nowszy Game Maker 8.0 ich nie przyjmuje. Kombinowałem z nim długo, ale nic nie działało. Jest jakiś kod na laser który, bym mógł wykorzystać jako broń ( odejmuje hp, zabija, niszczy itp. )? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 szukales na forum ? https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...41&hl=laser https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...87&hl=laser Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 np. restart() game_restart()/room_restart() ewentualnie to odwolanie do jakiegos skryptu nie mozesz pozmieniac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin T. Opublikowano 11 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Mówiłem, że kombinowałem. Oczywiście, że próbowałem z room_restart() i game_restart() i wielu innych. Ja chce zrobić po prostu prosty laser jako broń, gubię się w tych przykładach, nie da się zrobić jakoś łatwiej ( np. draw_line ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin T. Opublikowano 11 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Pomoże ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 no to rysujesz linie od obiektu, który wystrzela laser coś typu GML draw_line(x,y,lengthdir_x(distance_to_object(o_colaser),direction),lengthdir_y(distance_to_object(o_colaser),direction) /* oczywiście rysujesz sprite'a postaci i tworzysz o_colaser, który jest parentem wszystkich obiektów które mają przerywać łącze lasera */ i w obiektach które mają tracić życie przy kontakcie z laserem dajesz kod: GML if collision_line(o_player.x,o_player.y,x,y,all,1,1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin T. Opublikowano 11 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Dzięki, ale już rozwiązałem problem inaczej. Zamykam temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi