Skocz do zawartości

Zablokowane Zmienna z sieci


Rekomendowane odpowiedzi

Czy jest jakiś sposób na pobranie zmiennej z sieci? Czyli mam w create:

GML
zmienna=0;
Teraz game maker wchodzi w plik umieszczony w sieci(html, php lub txt). Odczytuje kod z pliku zamieszczonego i go wprowadza. Np: w pliku byłoby:
zmienna=1;

I wtedy zmienna w grze wynosiłaby 1. Jeżeli gracz nie miałby dostępu do internetu to wtedy by to pobieranie pomijało. Czy można w jakiś sposób tak zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest jakiś sposób na pobranie zmiennej z sieci? Czyli mam w create:
GML
zmienna=0;
Teraz game maker wchodzi w plik umieszczony w sieci(html, php lub txt). Odczytuje kod z pliku zamieszczonego i go wprowadza. Np: w pliku byłoby:
zmienna=1;

I wtedy zmienna w grze wynosiłaby 1. Jeżeli gracz nie miałby dostępu do internetu to wtedy by to pobieranie pomijało. Czy można w jakiś sposób tak zrobić?

tak, na gmclanie jest nawet coś takiego, szukałeś w ogóle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...