Deusald (Adamentium) Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Czy jest jakiś sposób na pobranie zmiennej z sieci? Czyli mam w create: GML zmienna=0; Teraz game maker wchodzi w plik umieszczony w sieci(html, php lub txt). Odczytuje kod z pliku zamieszczonego i go wprowadza. Np: w pliku byłoby: zmienna=1; I wtedy zmienna w grze wynosiłaby 1. Jeżeli gracz nie miałby dostępu do internetu to wtedy by to pobieranie pomijało. Czy można w jakiś sposób tak zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Czy jest jakiś sposób na pobranie zmiennej z sieci? Czyli mam w create: GML zmienna=0; Teraz game maker wchodzi w plik umieszczony w sieci(html, php lub txt). Odczytuje kod z pliku zamieszczonego i go wprowadza. Np: w pliku byłoby: zmienna=1; I wtedy zmienna w grze wynosiłaby 1. Jeżeli gracz nie miałby dostępu do internetu to wtedy by to pobieranie pomijało. Czy można w jakiś sposób tak zrobić? tak, na gmclanie jest nawet coś takiego, szukałeś w ogóle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deusald (Adamentium) Opublikowano 4 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Tak szukałem i nic nie znalazłem. Szukałem nawet przez wujka google. EDIT: Dobra, już znalazłem. Temat zamknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi