Alternative Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Przedstawiam Wam mój przykład zrobienia wody, gazu, piasku, bloczku al'a Powder Toy, wiem wiem fps ssie, później to bardziej ulepszę bo na razie to tak bez żadnych perspektyw sobie z nudów skubałem jak net nie działał. CZYTAJ TO! LPM - Tworzenie PPM - Usuwanie CTRL - Czyszczenie pokoju 1 - Bloczek 2 - Woda 3 - Gas 4 - Piasek 5 - Ogień 6 - Para wodna Scroll - Powiększanie/zmniejszanie kursora Spacja - Pauza P.S. - Jest ustawiony limit na 430 obiektów max, jak chcecie to sobie usuńcie go Programowanie: Ja (Mazo) Grafika: Ja (Mazo) Fabuła: PowderToy (PowderToy) Dałnlod: https://gmclan.org/up6716_12_GmowderToy_0_9.html Screen na zachętę lub przeciwnie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 do niczego...zmula tak że szooook... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alternative Opublikowano 2 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 wiem, w gm'ie powder toy'a nie przebiję, ale jak się tak jedzie do 500 obiektów to jest spox, przynajmniej u mnie, jak ktos mas tarego kompa to masakra pewnie dawidss czekam na komentarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 ja nie mam starego kompa :) Tylko tak to zrobiłeś że to szok :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alternative Opublikowano 2 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 bo pewnie walisz zbiornik na wode na caly obszar zamiast z size 1 malutki zrobic ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 PO to ten silnik jest aby się pobawi a nie pierniczyć się z małymi modelami :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alternative Opublikowano 2 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 no właśnie wcale nie po to, tylko po to żeby sobie zobaczyć, albo wodę wziąć do gry, jak się w małych ilościach weźmie to nie jest źle btw. ilość procent = ilość FPS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alternative Opublikowano 2 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 https://gmclan.org/up6716_4_GmowderToy_0_9.html link do exe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 moge prosic o execa? nie mam gm8 a chcialbym przetestowac :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Dobra, nie wiem dlaczego "czekasz na mój komentarz" i nie chce mi się nad tym rozmyślać, więc oświeć mnie jeśli to miało jakiś głębszy sens ;) Ale jeśli chcesz: 1. Limit bloków jest głupim rozwiązaniem, i nie ma "jak chcecie to sobie usuńcie". 2. Gdy szybko machnę myszką: http://i53.tinypic.com/1t0yt0.png . No chyba, że to (nie łączy linią tylko jakimś skosem) feature taki. 3. Możliwości samej fizyki lipne - woda nie ma "ciśnienia" i wychodzą o takie cuda: http://i55.tinypic.com/213rr6u.png 4. Cała fizyka działa w ogóle "płasko" - można zrobić fiolkę i wrzucać do niej naprzemiennie warwy wody i piasku - i one zostaną tak, jak je rzuciliśmy. Inaczej to ujmując: piasek zatrzymuje się na wodzie. O tak, magicznie. 5. Gdy zrobiłem zbiorniczek z wodą i w środku tej wody użyłęm ognia to woda wyparowała - troszkę jednak szkoda, że ta para magicznie zatrzymała się wewnątrz wody, i jedyne co mogłem zaobserwować to podwodny dym. Ale to w sumie to samo co wyżej - "płaskość" fizyki. W sumie to przez te dwa ostatnie punkty to przypomina ten poprzedni powdertoy w gmie - tyle, że tamten wyglądał ładniej :) @1 i 2 up: Epickie załamanie czasoprzestrzeni :* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 gdy pisalem nie bylo tego linka :D ale powiem jedno - przyklad niestety niemilosiernie rznie mi kompa w zadek nie przejmujac sie tym ze to mocny komp, o :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alternative Opublikowano 2 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 śmiałem się jak czytałem twój "komentarz". ale do tego że woda wody nie wypchnęła za ścianą mi sie przyczepić nie możesz bo w powder toyu oryginalnym też tak jest. edit: ogólnie miałem na celu tylko to żebyście mnie pochwalili za poświecenie godziny czy dwóch na szczytniejsze cele jak programowanie, a tu lipa. straciłem motywację do programowania na najbliższy tydzień, macie mnie na sumieniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 naukowo potwierdzony fakt: beszczelna krytyka to najlepsza motywacja dla ludzi silnych umysłem, słabi zaś słysząc pochwały spoczywają na laurach :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 strasznie to muli ;/ nie wiem jak ty to kodziłeś ale to jest masakra ;/. moim zdaniem niezdatne do jakiegokolwiek użytkowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alternative Opublikowano 2 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 dobra, to wtedy zrobie nową wersje w której para pójdzie do góry, a piasek na dno! :thumbsup: edit: step wody: GML if mouse_check_button(mb_right) && x>=mouse_x && x<=mouse_x+control.siz && y>=mouse_y && y<=mouse_y+control.siz instance_destroy(); if x>room_width || x<0 || y<0 || y>room_height instance_destroy(); if control.stop exit; if instance_number(firpix)>0 { var lo; lo=instance_nearest(x,y,firpix); if distance_to_object(lo)<5 { stlim+=1; } if stlim>3 { stlim=0; instance_create(x+3-random(6),y+3-random(6),wgspix); instance_create(x+3-random(6),y+3-random(6),wgspix); with(lo){instance_destroy();} instance_destroy(); exit; } } if place_free(x,y+2) y+=1; if place_free(x-2,y) && place_free(x+2,y) x+=choose(-1,1); else if place_free(x-2,y) x-=1; else if place_free(x+2,y) x+=1; :D e2: ale gm sie raczej nie nadaje, bo nawet nieruchome bloczki dużo fpsa zabierają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 dobra, to wtedy zrobie nową wersje w której para pójdzie do góry, a piasek na dno! thumbsup.gif zrób taką żeby to optymalnie chodziło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 bo tego sie na obiektach nie robi i do kolizji stosuje sie sprawdzanie w quadtree Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 ale do tego że woda wody nie wypchnęła za ścianą mi sie przyczepić nie możesz bo w powder toyu oryginalnym też tak jest.W powderze nie, ale on ma zupełnie inne założenia i to nie z nim porównywałem ;) http://www.phunland.com/wiki/Home http://www.escapemotions.com/experiments/f...er_2/index.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 o, Alternative w końcu zrobił coś w GMie daję 3/5, bo jakoś działa. jakoś. u mnie, gdy tworzę wodę, program przestaje reagować na ruchy myszki dopóki nie zrobi ok. 600 cząsteczek (czyli powyżej limitu) cząsteczki dziwnie wyglądają samej fizyki za bardzo nie testowałem (powód wyżej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 A piasek nie powinien gasić ognia?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alternative Opublikowano 3 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 właśnie, Dawidds nie wiem czemu ale w Phunie woda mi skacze jakby sie gotowała, naleje troszeczke wody i ona na całą mape wybucha i lata, wczesniej tak nie bylo reinstalowalem itd i wciaz tak jest ; / Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się