baca Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 D3DXMatrixTranslation D3DXMatrixRotationZ D3DXMatrixOrthoOffCenterLH D3DXMatrixScaling D3DXMatrixMultiply D3DXSaveSurfaceToFileA Jak mogę zamienić te funkcje żeby się pozbyć d3dx9_xx.dll Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 lol? użyć OpenGL? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 1 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Nie mi chodzi o własną implementację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 aha...no chyba że tak... powiem jedno: Tworzysz silnik to kombinuj ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 CommonLib od Rega (polski gamedevowiec :) ) posiada owe funkcje, http://regedit.gamedev.pl/produkcje/biblio...th__matrix.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 wystarczy ze bedziesz dostarczal dllki dx w takiej wersji jaka Ty uzywasz, grunt to byle by nie wersje debug, a bedzie dzialac jak nalezy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 10 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Jeżeli chodzi o D3DXMatrixTranslation D3DXMatrixRotationZ D3DXMatrixOrthoOffCenterLH D3DXMatrixScaling D3DXMatrixMultiply to było prostsze nisz myślałem, wystarczyło zajrzeć do dokumentacji a co do D3DXSaveSurfaceToFileA to też nie sprawi kłopotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się