Japanstache Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Podpowie ktoś jak sprawić, by surface_save_part działało jak należy? Teoretycznie stworzyłem surfejsa i go narysowałem ale w screenshocie wychodzi losowa kupa (co niewątpliwie dodaje uroku, ale nie o to mi chodzi). Ewentualnie jakaś inna metoda na zapis fragmentu okna do pliku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Kliknij F9, zrobisz screena z gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 GML screen_save_part() a nie zapisuje surfacesa bo zapewne masz go otwartego przy probie zapisu, pierw musisz zresetowac target Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 screen_save_part() Matko i córko, ale jestem głupiutka gąska. Dzięki za to i za teorię o surface :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się