Skocz do zawartości

Problem z grawitacją


JaroPL

Rekomendowane odpowiedzi

Nie twórz niepotrzebnie drugiego obiektu. Jak dla mnie, to temu ludkowi ustaw maskę, która będzie dopasowana do każdej klatki animacji. Wtedy przy kolizji z maską postać się zatrzyma, ale nie zablokuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... zrób objekt, który będzie odrobine większy od tego i na niego nałóż drugi objekt, który jest widoczny i nic poza tym. Ten niżej będzie odpowiadał za kolizje itp., a ten wyżej to tylko sam sprite praktycznie

Od tego są maski

ludkowi ustaw maskę, która będzie dopasowana do każdej klatki animacji

Tutaj wystarczy maska Bounding-Box

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...