Marcin T. Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Witam Zacząłem kombinować z hasłem do gry. I niby wszystko dodrze jeśli wpisze poprawne hasło to gra mi się włącza, ale pojawia się problem gdy wpisze niepoprawne. Za pierwszym razem gdy wpisze niepoprawne to nic się nie dzieje, a za drugim wyskakuje mi ten błąd. ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Create Event for object object0: Error in code at line 7: if not get_string("Znajdź chasło. Podpowiedź: kolor biały",0)="ff0000" __________________________________________________^ at position 9: Wrong type of arguments to unary operator. Wiecie może dlaczego tak się dzieje? Oto mój kod: GML if get_string("Znajdź chasło. Podpowiedź: kolor biały",0)="ff0000" { show_message("Hasło znalezione!"); } if not get_string("Znajdź chasło. Podpowiedź: kolor biały",0)="ff0000" { show_message("Złe chasło"); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 po pierwsze użyj else: if(...){} else{} po drugie przeczenie robi sie if( costam!= ilestam ) po trzecie czy przypadkiem drugi argument z get_string nie powinien też byc stringiem? po czwarte: "chaslo" ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 A nie lepiej tak?: GML pass = get_string("Podaj haslo (podpowiedz: kolor bialy)", ""); if (pass == "ff0000") { show_message("good"); } else { show_message("bad!"); } E: Dla mnie tak jest wygodniej ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 No, jeśli zamierzasz wydać taką grę, w której będziemy musieli zgadnąć, że biały to ff0000, to ja dziękuję :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin T. Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Nie to do takiej prywatnej gry ;) Dzięki za pomoc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Dla ścisłości: ff0000 <- czerwony, sic! 000000 ffffff Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi