Skocz do zawartości

Zablokowane surface


TheMarcQ

Rekomendowane odpowiedzi

bo trzeba go wyczyścić po stworzeniu:

GML
surface_set_target( sur );

draw_clear_alpha( c_black, 0 );

surface_reset_target();

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokaz kod bo smierdzi perfidnie ze o czyms zapomniales

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML (create)
sur=surface_create(800,600)

 

surface_set_target(sur)

 

draw_set_color(c_black)

 

surface_reset_target();

GML (draw)
if mouse_check_button(mb_left) then

 

{

 

 

surface_set_target(sur)

 

draw_set_color(c_black)

 

draw_line(point.x,point.y,point.xprevious,point.yprevious)

 

}

 

draw_surface(sur,0,0)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejna wariacja:

GML (create)
sur=surface_create(800,600)

surface_reset_target();

GML (draw)
if mouse_check_button(mb_left) then{

surface_set_target(sur)

draw_set_color(c_black)

draw_line(point.x,point.y,point.xprevious,point.yprevious)

surface_reset_target();

}

draw_surface(sur,0,0)

ale zakłócenia są teraz ciągłe i się nie zmieniają cały czas

 

E:point "trzyma" się myszki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no lol, co chwile sam sobie mieszasz.

 

GML
surface_set_target( sur );

draw_clear_alpha( c_black, 0 );

surface_reset_target();

 

i zrob to do cholibki w tym create bo mnie szlag trafi :<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...