TheMarcQ Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 create: sur=surface_create(400,400) draw: draw_surface(sur,x,y) i bez żadnego błędu na ekranie rysuje mi się coś podobny do zakłóceń w starym telewizorze screen: https://gmclan.org/up6357_5_9559b389af.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 bo trzeba go wyczyścić po stworzeniu: GML surface_set_target( sur ); draw_clear_alpha( c_black, 0 ); surface_reset_target(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 zrobiłem tak i git ale gdy próbuje coś z nim zrobić(np. rysowanie) to zakłócenia są ponownie a to co narysowałem się wali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 pokaz kod bo smierdzi perfidnie ze o czyms zapomniales Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 GML (create) sur=surface_create(800,600) surface_set_target(sur) draw_set_color(c_black) surface_reset_target(); GML (draw) if mouse_check_button(mb_left) then { surface_set_target(sur) draw_set_color(c_black) draw_line(point.x,point.y,point.xprevious,point.yprevious) } draw_surface(sur,0,0) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 surface_reset_target gdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 w create, nie dam tego w draw bo ciągle by się "czyścił" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Resetuj targeta po skończeniu rysowania linii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 kolejna wariacja: GML (create) sur=surface_create(800,600) surface_reset_target(); GML (draw) if mouse_check_button(mb_left) then{ surface_set_target(sur) draw_set_color(c_black) draw_line(point.x,point.y,point.xprevious,point.yprevious) surface_reset_target(); } draw_surface(sur,0,0) ale zakłócenia są teraz ciągłe i się nie zmieniają cały czas E:point "trzyma" się myszki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 no lol, co chwile sam sobie mieszasz. GML surface_set_target( sur ); draw_clear_alpha( c_black, 0 ); surface_reset_target(); i zrob to do cholibki w tym create bo mnie szlag trafi :< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 no nareszcie działa! Miałem w create to samo wcześniej ale w draw coś teraz zmieniłem i git, dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi