Morrighan (AoM) Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Tytuł: Genesis Defense Gatunek: Tower Defense Opis: Jest rok 2010. Świat pogrążony jest w chaosie. Test nowego nanovirusa wymknął się spod kontroli i plaga rozprzestrzeniła się na całej planecie. Większość ludzi uległa transformacji, nieliczni schronili się w bunkrach zaprojektowanych na wypadek, gdyby nanovirus mógłby być zbyt potężny, czemu naukowcy zaprzeczali. W jednej z tych "baz" znalazłeś się właśnie Ty i zostałeś wcielony do specjalnej jednostki Genesis, która musi powstrzymać dalszą zarazę i wyeliminować zagrożenie - mutantów. W pierwotnym założeniu miałem zamieścić tylko kilka screenów + rzeczy, które zrobiłem/zrobię, ale dosyć szybko udało się ukończyć pierwszą misję, a raczej pokazówkę pt. "Tutorial" (co z tutorialem za dużo wspólnego nie ma). Jest to po prostu kolejna gra z gatunku TD, tylko troszkę bardziej rozbudowana. Planuję zrobić kilka trybów gry, takich jak Survival (przetrwanie), kampanię oraz Submission (np. Zbuduj 15 takich wież, ulepsz to i to itd.). Może jeszcze coś przyjdzie mi do głowy. Download: https://gmclan.org/up3571_3_Genesis_Defense_v_0_4_.html Rozmiar pliku: 1,29 MB Kilka porad dt. gry (jak grać): * LPM zaznaczasz daną wieżę i po prawej stronie masz czarną strzałeczkę (ulepszanie), maksymalny poziom ulepszenia to 3. * Kiedy już weźmiesz coś do budowania to pieniądze zostają pobrane, a PPM sprzedajesz to za ? ceny. Tak samo jak zaznaczysz już istniejącą wieżę/pułapkę PPM sprzedajesz ją za połowę ceny. * Wieża laserowa jest mocna, jeśli jest na poziomie 2-3, więc jak masz tylko 100$ to lepiej zbuduj coś innego. * Kolce są bardzo przydatne, ponieważ można je naprawiać trzymając LPM na ich x,y, co jest tańsze niż budowa kolejnych. Są jeszcze lepsze, jeśli umieścimy obok nich spowalniacza. * Pułapek nie warto ulepszać. * Życia można kupować klikając na bazę, lecz jest to nieopłacalne. * Spacja służy jako pauza. (w trakcie pauzy można budować) ChangeLog: -----Ver. 0.1----- * Dodano system budowania. * Dodano 2 działka, szybkie i rakietowe. * Dodano pierwszego wroga (porusza się po path). * Dodano system fal. * Dodano HUD. * Dodano przełącznik dźwieku. * Dodano system szybkości (30/60/90) -----Ver. 0.2----- * Dodano działko laserowe. * Dodano pułapkę "spowalniacz". * Dodano opisy do wież/pułapek. * Dodano przycisk "next", aby przyśpieszyć następną falę. * Dodano system żyć. -----Ver. 0.3----- * Dodano informacje o falach * Dodano pauzę (spacja). * Dodano pułapkę "kolce". * Zmieniono kilka grafik. -----Ver. 0.4----- * Naprawiono niektóre teksty i ich kolory. * Naprawiono kilka błędów. * Dodano kilka efektów. * Dodano system ulepszeń. * Dodano pierwszą misję "tutorial" i nowego przeciwnika "boss tutorial" Co zamierzam zrobić: * System ulepszeń poza misją (więcej kasy za przeciwników, tańsze wieże itd.) * Kampanie i przynajmniej 10 misji w niej zawartych (kilka trybów gry dla każdej misji). * Poziomy trudności. * Wypełnić rubryczki dla działek, pułapek i barykad. * System osiągnięć (np. Zabicie pierwszego bossa "First boss killed", przejście kampanii itd.) To tyle, resztę oceńcie sami, błędy/pomysły zgłaszajcie w tym temacie. Autorzy: Programowanie: Morrighan Fabuła: Morrighan Grafika: Fallord Muzyka: findsounds.com (może ktoś byłby chętny ?) Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Świat pogrążony jest w chaosie, nikt nie potrafi zrozumieć co naprawdę się wydarzyło, jak wielka tragedia miała miejsce na Ziemi. To zdanie również pogrążone jest w chaosie. Test nowego nanovirusa wymknął się spod kontroli i plaga rozprzestrzeniła się na całej planecie. Przeczytałem to głośno akcentując nanowajrus i rzeczywiście klimat jakby się poprawił. Należą się brawa za takie szczegóły. Większość ludzi uległa transformacji, nieliczni schronili się w bunkrach zaprojektowanych na wypadek, gdyby wirus mógłby być zbyt potężny, czemu naukowcy zaprzeczali. Czym różni się nanowirus od zwykłego wirusa? Mniejszy jest? I czemu naukowcy tworzyli coś co może wprowadzić świat w chaos, żeby nikt nie potrafił zrozumieć co naprawdę się wydarzyło, jak wielka tragedia będzie miała miejsce na Ziemi? No i kto, cholera, zbudował te schrony? Przecież świat pogrążony był w chaosie, nikt nie potrafił zrozumieć co naprawdę się wydarzyło, jak wielka tragedia będzie miała miejsce na Ziemi. W jednej z tych "baz" znalazłeś się właśnie Ty i zostałeś wcielony do specjalnej jednostki Genesis, która musi powstrzymać dalszą zarazę i wyeliminować zagrożenie ? mutantów. Fajna posada w sumie. Siedzimy w bazie i "eliminujemy zagrożenie" podczas gdy rzut beretem od bazy mutanci są zajęci pogrążaniem świata w chaosie by nikt nie potrafił zrozumieć co naprawdę się wydarzyło jak wielka tragedia miała miejsce na Ziemi. W pierwotnym założeniu miałem zamieścić tylko kilka screenów + rzeczy, które zrobiłem/zrobię, ale dosyć szybko udało się ukończyć pierwszą misję, a raczej pokazówkę pt. "Tutorial" (co z tutorialem za dużo wspólnego nie ma). Jest to po prostu kolejna gra z gatunku TD, tylko troszkę bardziej rozbudowana. Planuję zrobić kilka trybów gry, takich jak Survival (przetrwanie), kampanię oraz Submission (np. Zbuduj 15 takich wież, ulepsz to i to itd.). Może jeszcze coś przyjdzie mi do głowy. Świat pogrążony jest w chaosie, nikt nie potrafi zrozumieć co naprawdę się wydarzyło, jak wielka tragedia miała miejsce na Ziemi. Piąteczka na dobry początek! :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morrighan (AoM) Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Cieszę się, że spodobał Ci się opis mojej gry, tak poza tym coś jeszcze przykuło Twoją uwagę ? Jakieś pomysły, a może znalazłeś błąd w grze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Na pewno przyjrzyj się depthom bo już na screenie widać, że część podstaw wieżyczek jest "pod" zasięgiem a część nie. E: A zombiaki powinny mieć image_angle=direction. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Skad wziales te screeny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morrighan (AoM) Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Skad wziales te screeny? Yyy, z gry ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Epiclord Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Trochę roboty jeszcze przy grze, szczególnie dużo grafik do zrobienia, ale jutro zabiorę się poważnie do roboty ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się