Skocz do zawartości

silnik przy ścieżce


Lidzet

Rekomendowane odpowiedzi

Mam zrobiony no możemy powiedzieć silnik gry ;) Tyle że jak przypisuje ścieżkę (paths) to oczywiście tarcie, prędkość, maksymalna idzie do kosza a jedyne co robi samochód tak jak jest w silniku to obraca się przy skrętach xD. Na starcie oczywiście też zamiast ruszać z wolniejszą prędkością to zasuwa od razu ustawioną prędkością. Da się coś na to poradzić?

 

Aha no i drugie ważne pytanie. Da się zrobić tak żeby object losował ścieżkę z np. 200 możliwych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

losowanie sciezki:

GMLnowasciezka=choose(sciezka1,sciezka2...)

 

patch_start(nowasciezka...)

 

a co do wczesniejszego: patche są do kitu :D :D

zrób to na checkpointach, albo wstaw AI...

 

mam wersję dla GM8.0 LITE, ale czasami są stłuczki :( łap:(...)

 

Sprawdze Checkpointy :D

 

A no jednak nie mogę znaleść nigdzie przykładu checkpointów, a powyższy przykład nie mogę wziąść bo mam gm 7.0 :( da ktos linka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale mi obracanie nie potrzebne pisałem że z obracaniem wszystko ok ;) .

 

@Dawka ja wczoraj naprawdę szukałem ale nie mogłem znaleźć nie wiem może ślepy jestem XD

 

@Dawka 2 - lol wczoraj też to sprawdzałem ale to są punkty kontrolne do liczenia czasu a ja potrzebuje poruszania się przeciwników na motorach :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...