Lidzet Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Mam zrobiony no możemy powiedzieć silnik gry ;) Tyle że jak przypisuje ścieżkę (paths) to oczywiście tarcie, prędkość, maksymalna idzie do kosza a jedyne co robi samochód tak jak jest w silniku to obraca się przy skrętach xD. Na starcie oczywiście też zamiast ruszać z wolniejszą prędkością to zasuwa od razu ustawioną prędkością. Da się coś na to poradzić? Aha no i drugie ważne pytanie. Da się zrobić tak żeby object losował ścieżkę z np. 200 możliwych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 losowanie sciezki: GML nowasciezka=choose(sciezka1,sciezka2...) patch_start(nowasciezka...) a co do wczesniejszego: patche są do kitu :D:D zrób to na checkpointach, albo wstaw AI... mam wersję dla GM8.0 LITE, ale czasami są stłuczki :( łap:(...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidzet Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 losowanie sciezki: GMLnowasciezka=choose(sciezka1,sciezka2...) patch_start(nowasciezka...) a co do wczesniejszego: patche są do kitu :D :D zrób to na checkpointach, albo wstaw AI... mam wersję dla GM8.0 LITE, ale czasami są stłuczki :( łap:(...) Sprawdze Checkpointy :D A no jednak nie mogę znaleść nigdzie przykładu checkpointów, a powyższy przykład nie mogę wziąść bo mam gm 7.0 :( da ktos linka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Na stronie główne jw przykładach jest. Nie martw się wiem że to dla ciebie za trudne no i ci poszukałem: https://gmclan.org/index.php?sciagnijplik=109 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 przecież do obracania wystarczy image_angle = point_direction(xprevious,yprevious,x,y) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 jeżeli ma na patha-ch to wystarczy GML image_angle=direction :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidzet Opublikowano 31 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Ale mi obracanie nie potrzebne pisałem że z obracaniem wszystko ok ;) . @Dawka ja wczoraj naprawdę szukałem ale nie mogłem znaleźć nie wiem może ślepy jestem XD @Dawka 2 - lol wczoraj też to sprawdzałem ale to są punkty kontrolne do liczenia czasu a ja potrzebuje poruszania się przeciwników na motorach :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się