Skocz do zawartości

Tekstury - zabezpieczanie i wczytywanie z folderu


Markuz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie! Chciałbym zrobić automatyczne wczytywanie tekstur, np. jak mam 50 pól , nie ma sensu dodawać 50 spritów, potem jak dodam np. następne 50 znów będę musiał dodać 50 spritów. Da się zrobić tak aby "program" wczytywał do gry sprity, i dodatkowo nazywał je np. txWall+ID ( np. txWall1 , txWall2 ... TxWall50 ). I jeszcze jedno pytanko, w jaki sposób je "zabezpieczać" przed zmienianiem? Chodzi mi o jakiś sposób (szyfr) dzięki któremu np. z pliku .gmtx wczytywał bym sprite .gif albo coś takiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...