Markuz Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Witam serdecznie! Chciałbym zrobić automatyczne wczytywanie tekstur, np. jak mam 50 pól , nie ma sensu dodawać 50 spritów, potem jak dodam np. następne 50 znów będę musiał dodać 50 spritów. Da się zrobić tak aby "program" wczytywał do gry sprity, i dodatkowo nazywał je np. txWall+ID ( np. txWall1 , txWall2 ... TxWall50 ). I jeszcze jedno pytanko, w jaki sposób je "zabezpieczać" przed zmienianiem? Chodzi mi o jakiś sposób (szyfr) dzięki któremu np. z pliku .gmtx wczytywał bym sprite .gif albo coś takiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Pętlą dodawaj przez sprite_add lub background_add, najlepiej do tablicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Yhym, a co z tym "zabezpieczaniem"? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 www.gmclan.org/index.php?czytajart=10 artykuł Ranmy sprzed lat sześciu, skoncentruj się na sekcji o edycji w edytorze hexów i odczycie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Może użyj Resource Protectora :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się