Markuz Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Witam, mam sobie obiekt, i chcę aby obracał się on w kierunku myszki, kamera jest na zasadzie top down. Próbowałem różnych rzeczy ale mi nie wychodziło. Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Sorki za dp, ale widzę że nikt nie wie jak to zrobić więc aby nie tworzyć kolejnego tematu zadam inne pytanie: Chcę stworzyć strzelankę Top-down, ale w 3D , jak inaczej rozwiązać poruszanie się bohaterem jeżeli nie strzałki i mysz? Odkryłem sposób, jak wykryć ruch myszki w prawo, i ruch myszki w lewo? :) Jak będziemy ruszać w prawo to ekran pójdzie w prawo, jak w lewo to w lewo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Ustalenie pozycji myszy w 3d do prostych nie należy. Wykrycie ruchu myszy lewo/prawo? Nie pamiętam komend to podam ci procedurę: 1. Ustaw kursor na srodek ekranu. 2. Zapamiętaj pozycję 3. Sprawdź czy mouse_x jest takie same jak zapamiętana pozycja 4. Jeśli nie, to obróć postać w prawo gdy większe w lewo gdy mniejsze zapamiętanej pozycji 5. Wróć do punktu 1. Pamiętaj że ten sposób sterowania w tdsach jest nieco archaiczny i nieprecyzyjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Zrobiłem jednak tak że strzałką w przód i tył się ruszamy, a w lewo i prawo przestawiamy kamerę, sądzę że tak będzie lepiej :) Ale dzięki za odp. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się