Skocz do zawartości

Mgła


Mcrash

Rekomendowane odpowiedzi

Zrób po prostu kolizję pocisku ze ścianą, jeśli się zderzą wtedy pocisk się usuwa. A co do mgły to użyj jakiegoś prostego particle, masz tam w zakładce (draw chyba) coś jak show explosion albo coś takiego ale nie pamiętam heh.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam HUD, czy żeby wszystko się przesuwało jak gracz biegnie? Jak to pierwsze to musisz uzależnić zmienne x i y HUD'a od współrzędnych graczy:

GML
x=o_gracz.x+10;

y=o_gracz.y+10;

Jak to drugie to wpisz w szukaj ruchomy view. Na pewno coś znajdziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...