Mcrash Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Siemka Potrzebuje mgły wokół gracza (nie pixele 32x32, tylko jakaś ładna) w grze top down, oraz jak zrobić aby pociski nieprzelatywały przez ściane (bo jak strzelam w swojej grze to raz przelatują a raz nie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Pewnie przesuwasz pociski o większą wartość niż grubość ścian. Możesz popróbować z place_free() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mcrash Opublikowano 22 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 a po naszemu xD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Zrób po prostu kolizję pocisku ze ścianą, jeśli się zderzą wtedy pocisk się usuwa. A co do mgły to użyj jakiegoś prostego particle, masz tam w zakładce (draw chyba) coś jak show explosion albo coś takiego ale nie pamiętam heh. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mcrash Opublikowano 22 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 A jak zrobić zeby HUD podąrzał za graczem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Sam HUD, czy żeby wszystko się przesuwało jak gracz biegnie? Jak to pierwsze to musisz uzależnić zmienne x i y HUD'a od współrzędnych graczy: GML x=o_gracz.x+10; y=o_gracz.y+10; Jak to drugie to wpisz w szukaj ruchomy view. Na pewno coś znajdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Mccrash do mgły użyj surfaces, jest dużo przykładów na gmc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się