Cordoba Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Dlaczego ten kod nie funkcjonuje?, a chodzi mi o to , że obiekt o_kwiat1_i nie chce się zrobić w room garden, nie wiem dlaczego, wszystko chodzi jak trzeba oprócz właśnie room_instance_add(garden,64,160,o_kwiat1_i). GML { if score<15 then show_message('brak kasy') if score<15 then sound_play(so_brakkasy) { if score>15 then show_message('Kasa - 15') if score>15 then sound_play(s_kupiles) if score>15 then room_instance_add(garden,64,160,o_kwiat1_i) if score>15 then room_goto(garden) if score>15 then score-=15 } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Włącz grę przez F6, a potem show instances. Zobacz czy jest tam Twój obiekt. Może po prostu źle dobrałeś x i y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 21 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 100060 o_hud s_hud 100062 o_hud s_hud 100063 o_hud s_hud 100003 o_trawa s_trawa 100004 o_trawa s_trawa 100005 o_trawa s_trawa 100006 o_trawa s_trawa 100007 o_trawa s_trawa 100008 o_trawa s_trawa 100009 o_trawa s_trawa 100010 o_trawa s_trawa 100011 o_trawa s_trawa 100012 o_trawa s_trawa 100013 o_trawa s_trawa 100014 o_trawa s_trawa 100015 o_trawa s_trawa 100016 o_trawa s_trawa 100017 o_trawa s_trawa 100018 o_trawa s_trawa 100019 o_trawa s_trawa 100020 o_trawa s_trawa 100021 o_trawa s_trawa 100022 o_trawa s_trawa 100041 o_sklep s_sklep 100042 o_dom s_dom 100043 o_zapisz s_zapisz 100045 o_menu s_menu 100064 o_godzina <undefined> 100046 o_kasa <undefined> 100047 o_kasa <undefined> Z tego co widzę to go nie ma, a wcześniej kod działał co dziwne ;/ EDIT: Już po problemie, gdyż w roomie zaznaczyłem: persistent :P, co jest sprzeczne z kodem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi