IamTheLaw Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Witam mam taki problem z dźwiękami w grze. Otóż naraz mogą grać dźwięki a, b, c. A ja potrzebuję zrobić by gdy np dźwięk b gra, to a i c nie może. Czyli jeden dźwięk może tylko grać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 GML sound_isplaying(index) /* Returns whether (a copy of) the indicated sound is playing. Note that this functions returns true when the sound actually plays through the speakers. After you call the function to play a sound it does not immediately reach the speakers so the function might still return false for a while. Similar, when the sound is stopped you still hear it for a while (e.g. because of echo) and the function will still return true.</span> Proszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 NIE ROZUMIEM TWOJEJ NIECZYTELNEJ WYPOWIDZI !!! w create : a = 0 b = 0 c = 0 w stepie: if a = 1 { b = 2 c = 2 play_sound()= } if b = 1 { a = 2 c = 2 play_sound()= } if c = 1 { a = 2 b = 2 play_sound()= } Coś w tym stylu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 GML !if sound_isplaying(a) or !sound_isplaying(b) {sound_play(c)} !if sound_isplaying(c) or !sound_isplaying(b) {sound_play(a)} !if sound_isplaying(a) or !sound_isplaying(c) {sound_play(b)} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Zapętlasz dźwięki. Musisz dodać jeszcze kod zabezpieczający przed tym. Po funkcjach nie stawia się znaku równości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się