Skocz do zawartości

wykrycie błędnego typu zmiennej


Rekomendowane odpowiedzi

próbowałem ale nic się nie dzieje, czyli zmienna jednak istnieje

Po za tym gm miałby sam z siebie kasowac zmienną?(bo ona na ERROR w trakcie gry sie zmienia )

 

 

EDIT: Problem nieaktualny, przypadkiem zauważyłem że znika mi jedna instancja i to właśnie ta która miała tą zmienną. Nadal nie rozumiem jakim cudem to możliwe ale jeden warunek w kodzie i po sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...