Skocz do zawartości

Zablokowane omijanie charactera w platform engine


vbig

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Ostatnio zacząłem bawić się tym silnikiem: http://www.pages.drexel.edu/~mfp27/platformengine/

Jest to silnik do gier platformowych dla Game Makera.

I mam pytanie. Jak zrobić, aby przeciwnicy (przykładowo oGoomba wg.tego silnika) omijali naszego bohatera kiedy jest w pozycji "duck" (Sprite: sDuckLeft i sDuckRight)? Bardzo proszę o pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwrócić się w drugą stronę?

 

Kod kolizji goomby z graczem:

GML
if other.yVel>0 and other.y<y+5

{

other.yVel=-6-0.2*other.yVel

other.temporarilyInvincibleFromGoombas=1

instance_create(x,y,oGoombaDie)

instance_destroy()

}

else if( other.state=other.DUCKING )

{

xVel = -xVel;

if( xVel > 0 )

sprite_index=sGoombaRight

else

sprite_index=sGoombaLeft

}

else if other.temporarilyInvincibleFromGoombas=0

{

instance_create(other.x,other.y,oCharacterDie)

with other instance_destroy()

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...