raVVal Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Chodzi mi o to żeby obj poszedł tam gdzie mu kliknę. :clover: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 GML move_towards_point(mouse_x,mouse_y,speed) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 robisz obiekt ide, dajesz mu visible false i jakis sprite robisz obiekt idzie, dajesz mu w global left button GML instance_create(mouse_x,mouse_y,ide) a ludkowi dajesz w step: GML mp_potential_step(ide.x,ide.y,3,true) EDIT: w kodzie ctrl'a gracz idzie caly czas bez przerwy w strone myszki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raVVal Opublikowano 14 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 move towards nie wyjdzie bo on idzie i nie przestaje iśc. nie jestem taki głupi- próbowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 A próbowałeś mój kod? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raVVal Opublikowano 14 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 IamTheLaw no nie działa. Pewnie nie zrozumiałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raVVal Opublikowano 14 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Wytłumacz mi lepiej. Jestem mało rozumny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 robisz obiekt ide, dajesz mu visible false i jakis sprite robisz obiekt idzie, dajesz mu w global left button GML instance_create(mouse_x,mouse_y,ide) a ludkowi dajesz w step: GML mp_potential_step(ide.x,ide.y,3,true) EDIT: w kodzie ctrl'a gracz idzie caly czas bez przerwy w strone myszki a po co 2 dodatkowe obiekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Argh, przecież wystarczy GML mp_potential_step(mouse_x,mouse_y,3,true) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 GML instance_create(mouse_x,mouse_y,idzie) tutaj powinno być idzie a nie ide Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raVVal Opublikowano 14 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Robię jak mówisz i nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 @waxx jak dojdzie do punktu zatrzyma się, a nie będzie szedł cały czas, a tak w ogóle to dla jaj przydalo by sie dac do obiektu idzie w kolizji z bohaterem GML instance_destroy() @up bo idzie pomyliłem z ide, musisz pozastępować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 IamTheLaw, ale po kiego grzyba tworzyć 2 kolejne obiekty, skoro wystarczy moja linijka? Tzn. kod powinien wyglądać tak: GML if(mouse_check_button(mb_left)) mp_potential_step(mouse_x,mouse_y,3,true) Daj to, raVVal, w kodzie Step bohaterowi i będzie git :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raVVal Opublikowano 14 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Unknow variable ide.x ide.y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raVVal Opublikowano 14 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Krówko ale teraz trzeba przytrzymywać myszkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 A zatem: W Create bohatera GML xx = x yy = y Global Left Pressed: GML xx = mouse_x yy = mouse_y A z eventu Step usuń pierwszą linijkę mojego kodu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 @offtop: Przestań double postować. @topic: Stwórz sobie obiekt obj_point. W jakimś innym obiekcie daj: GML (Global Left Pressed) if (instance_exists(obj_point)) { with (obj_point) { instance_destroy(); } instance_create(mouse_x, mouse_y, obj_point); } A w obiekcie gracza czy czegoś tam: GML (Step) if (instance_exists(obj_point)) { mp_potential_step(obj_point.x, obj_point.y, 3, false); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Jak już udowodniłem, do tego nie trzeba żadnych dodatkowych obiektów. Ci, którzy dalej twierdzą, że ich kod jest lepszy, proszę na PW. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raVVal Opublikowano 14 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Czekaj czekaj chwile gdy usunie się pierwsza linijke ze step to on bez przerwy będzie latał za myszka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Powiem krótko: nie. Wiem, co napisałem Niech to, masz rację Markar. Chyba jednak nie wiem, co piszę, ale gdy nie ma się przy sobie GM-a... (co do Twojego kodu, Markar, zamiast 1 powinno być 2 :) ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Muuuuczek: chyba jednak nie wiesz, będzie chodził w kółko za myszką, steep powinien wyglądać tak: GML (Steep) mp_potential_step(xx, yy, 3, true); EDIT: A jeśli będzie się kręcił w kółko, gdy dojdzie do celu, zmień kod z steep na ten: GML (Steep) if distance_to_point(xx, yy)>1; mp_potential_step(xx, yy, 3, true); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan123 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 czekaj w edicie dam ci mój przykład zrobiłem ci go w 1 min :D żebyś mi tu nie obrażał move_towards_point(mouse_x,mouse_y,speed) bo to dobra funkcja o proszę http://rapidshare.com/files/407060710/obje...celu_myszka.gmk powiedz czy ci to odpowiada a jak nie to ci zrobię inny :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Jeszce trochę i zaczniemy robić całe gry dla newbie. Skoro ma gotową odpowiedź nie róbcie przykładów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się