ALT Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 mam taki kod(wiem,był w jakimś tam temacie): GML x = sun.x + lengthdir_x(distance_to_object(sun), kat); y = sun.y + lengthdir_y(distance_to_object(sun), kat); kat += 2; co jest źle,te distance_to_object(sun) to poto żeby planeta kręciła się na pozycji jakiej jest,czyli liczy dystans do słońca który przerabia do promienia. edit: a problem to taki że planety pojawiają się centralnie na obj sun(wszystkie są rysowane funkcją Draw_circle) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 a ustawiasz jakas pozycje pocz w create? bo moze dystans do suna wynosi 0 ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 10 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 nie,obiekty są ustawione w rumie(potem będą tworzone) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 to po co kombinować? Wstaw wartość bezwzględną zamist distance_to_object i po klopocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 Miałem podobny problem, ale nadal nierozwiązany. GML var dist, dir; dist = distance_to_point(Sun.x,Sun.y); if dir > 360 then dir += 2 else dir = 0; x = lengthdir_x(dist,dir); y = lengthdir_y(dist,dir); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 Jakbyście wiedzieli jak działają: GML distance_to_object distance_to_point to byście nie musieli zakładać durnych tematów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się