Paqoo Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Chodzi o to, że postać ma wymiary 64 x 32 lub 48 x 32. To bez znaczenia. Ważne jest, iż po ustawieniu u bohatera depth, kiedy przechodzi obok postaci o podobnych wymiarach - jego głowa zostaje ukryta pod spritem tego obiektu. Jeśli przechodzi nad obiektem jest ok... Czy w tym celu trzeba utworzyć postaci z dwóch obiektów i każdemu nadać inny depth? Jak uniknąć nachodzenia na siebie sprites? Głowa powinna mieć większy depth, ciało mniejszy. Co można zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 dokladnie to co opisales - rozbicie na 2 obiekty ciala i glowy to najprostrze rozwiazanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 8 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Nie lepiej zastosować tak zwane maski? Czy stosuje się to tylko do kolizji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 GML (Step) depth = -y;? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 co dadzą maski obiektowi w którym chcesz rysować różne części na różnym depth? nic. trzeba wtedy rozbić obiekt albo zrobić globalną kolejke rysowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 8 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 OK, już działa. Wystarczy użyć tego depth=-y w draw wroga i u bohatera w step. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się