Skocz do zawartości

Depth postaci w rpg


Paqoo

Rekomendowane odpowiedzi

Chodzi o to, że postać ma wymiary 64 x 32 lub 48 x 32. To bez znaczenia. Ważne jest, iż po ustawieniu u bohatera depth, kiedy przechodzi obok postaci o podobnych wymiarach - jego głowa zostaje ukryta pod spritem tego obiektu. Jeśli przechodzi nad obiektem jest ok...

 

Czy w tym celu trzeba utworzyć postaci z dwóch obiektów i każdemu nadać inny depth? Jak uniknąć nachodzenia na siebie sprites?

 

Głowa powinna mieć większy depth, ciało mniejszy.

 

Co można zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie to co opisales - rozbicie na 2 obiekty ciala i glowy to najprostrze rozwiazanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co dadzą maski obiektowi w którym chcesz rysować różne części na różnym depth? nic. trzeba wtedy rozbić obiekt albo zrobić globalną kolejke rysowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...