Skocz do zawartości

Zmiana Sprita


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam mały problem. Nie wiem jak napisać pewną instrukcję. Chciałbym aby w momencie, kiedy najeżdżam myszką na dany obiekt, zmieniał mu się sprite.

Napisałem pewien kod:

GML
if (mouse.x and mouse.y)=(obiekt.x and obiekt.y) then

with(obiekt)

sprite_index=inny_sprite;

Niby tutaj jest wszystko dobrze, ale nie wiem do jakiego obiektu i do którego eventa wstawić ten kod.

Proszę o pomoc!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A najprawdopodobniej wystarczyło zamiast

GML
(mouse.x and mouse.y)

dać

GML
(mouse_x and mouse_y)

 

używając kropki odnosimy się do pozycji x/y obiektu "mouse". Pisząc z podłogą/pierdolnikiem wykonujesz funkcje sprawdzajaca pozycje x/y myszki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...