Skocz do zawartości

Zablokowane Sound


Rekomendowane odpowiedzi

Jaki jest poprawny kod na odtwrzanie dźwięku ale że tak ciągle true na razie mam tylko tak:

 

 

sound_play(Auto1);

 

i co? odtwarza i później przestaje jak ma być true?? wiem że na klockach się da ale ja to do kodu wklejam między linijkami a tam raczej klocka nie wrzucę.;]

 

I co takiego daje 3d sound? jaki do tego format potrzebny jest?? ja mam WMA przekonwertowane na WAV i dalej nie chce :/ i czy da się tak że im koleś jest dalej tym dźwięk się robi cichszy :)??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tego że im dalej tym ciszej musisz ściągnąć dll nie pamiętam nazwy, bo z tego co się orientuje to z kodu w GM nie da się zmieniać głośności i wtedy sprawa powinna wyglądać łatwo poszukam tego dll to Ci dam nazwę w Editcie.

 

E. A nie pomyliłem się jest w gm taka funkcja jak sound_volume(index,wartość) gdzie wartość może przyjmować wartości od 0 do 1 więc np. gdy chcemy zrobić strzał wroga to robimy

GML
// gdzieś tam gdzie przeciwnik w nas strzela. Przeciwnik strzela do nas gdy jesteśmy do niego o 100 px

//więc kiedy już stworzyliśmy pocisk który idzie do nas od przeciwnika

var g

g = 1/distance_to_object(o_player)

sound_volume(nazwadzwieku,g)

sound_play(nazwadzwieku)

E2. Poprawa jednej funkcji.

E3. Zmieniłem funkcje która odpala dźwięk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...