Kazik1 Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Jaki jest poprawny kod na odtwrzanie dźwięku ale że tak ciągle true na razie mam tylko tak: sound_play(Auto1); i co? odtwarza i później przestaje jak ma być true?? wiem że na klockach się da ale ja to do kodu wklejam między linijkami a tam raczej klocka nie wrzucę.;] I co takiego daje 3d sound? jaki do tego format potrzebny jest?? ja mam WMA przekonwertowane na WAV i dalej nie chce :/ i czy da się tak że im koleś jest dalej tym dźwięk się robi cichszy :)?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 GM->F1->Index->"sound_" I co takiego daje 3d sound? Analogicznie jak powyżej. i czy da się tak że im koleś jest dalej tym dźwięk się robi cichszy smile.gif?? Poszukaj na forum, niedawno to było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 A kod na powtarzanie dźwięku to: GML sound_loop(nazwa_dźwięku) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Co do tego że im dalej tym ciszej musisz ściągnąć dll nie pamiętam nazwy, bo z tego co się orientuje to z kodu w GM nie da się zmieniać głośności i wtedy sprawa powinna wyglądać łatwo poszukam tego dll to Ci dam nazwę w Editcie. E. A nie pomyliłem się jest w gm taka funkcja jak sound_volume(index,wartość) gdzie wartość może przyjmować wartości od 0 do 1 więc np. gdy chcemy zrobić strzał wroga to robimy GML // gdzieś tam gdzie przeciwnik w nas strzela. Przeciwnik strzela do nas gdy jesteśmy do niego o 100 px //więc kiedy już stworzyliśmy pocisk który idzie do nas od przeciwnika var g g = 1/distance_to_object(o_player) sound_volume(nazwadzwieku,g) sound_play(nazwadzwieku) E2. Poprawa jednej funkcji. E3. Zmieniłem funkcje która odpala dźwięk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi