Skocz do zawartości

Pomoc w tworzeniu gry


Rekomendowane odpowiedzi

a może to ma być przechodzenie z punktu do punktu czy "teleportacja" jak u assasina?

GML
move_towards_point(/*x do którego ma iść*/,/*tutaj y*/,/*i jego szybkość*/)

 

E:

a wzór na wartość alarmu to: <czas w sekundach>*room_speed

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK dzięki mam jedynie małe problmy z tworzeniem grafiki jak bym czegos potrzebował dam znac na razie zacząlem tworzenie skoncze okolo piątku niżej mini zapowiedź gry temat jak będą screeny.

________________________________________________________________________________

_______________________

TYTUŁ=ESTRADOUS SABOTEUR

OPIS=WCIEL SIE W WŚCIEKŁEGO TECHNICZNEGO ZESPOŁU RAMMSTEIN CHCESZ SIĘ ZEMŚCIĆ WCHODZISZ NA KONCERT POD SCENĘ I NAD A CHWILE POTEM ZACZYNASZ SABOTAŻ :twisted: :twisted: :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...