Markuz Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Witam, jak zrobić aby: Był 1 obiekt, ten obiekt miałby w sobie takie dane jak : ID,x,y,dir,speed . I gdybym tworzył nowy obiekt dodawał by się on w roomie wraz z nowym ID itp. i aby dla każdego z tych obiektów można było wykonywać inne akcje np. kolizje itp. Da się tak zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Jeżeli ID przechowuje jakąś zadaną przez Ciebie wartość, wystarczy napisać proste sprawdzanie: GML if(ID==1) { //cos tam 1 } else if(ID==2) { //cos tam 2 } //itd.</span> A jeżeli ID przechowuje id obiektu, to stwórz nową zmienną (np rodzaj) i jej zmieniaj wartości. W kodzie powyżej zmień ID na rodzaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Był 1 obiekt, ten obiekt miałby w sobie takie dane jak : ID,x,y,dir,speed . te dane są zdefiniowane zawsze i w każdym obiekcie I gdybym tworzył nowy obiekt dodawał by się on w roomie wraz z nowym ID itp. kolejny obiekt tworzony w roomie ma id poprzednika+1 i aby dla każdego z tych obiektów można było wykonywać inne akcje np. kolizje itp. Da się tak zrobić? @up Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się