Skocz do zawartości

p2p w 39dll


Lechu4444

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio myślałem nad grą multi w której nie ma możliwości tworzenia serwerów. Po prostu wyzywasz przeciwnika on przyjmuje wyzwanie i nawzajem wysyłacie sobie pakiety czy takie coś jest możliwe do zrobienia w 39dll bo nie wiem czy mam szukać innej biblioteki czy uczyć się obsługi tej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem może się pojawić w momencie, gdy żaden z nich nie ma publicznego adresu IP. wtedy nie ma jak zaczepić socketa. Kiedyś się zastanawiałem, bo wiem, że jeśli to twój komputer podpina się do innego kompa, to wtedy socket jest już do ciebie zaczepiony, mimo, że sam nie masz zew. IP.

 

Niech ktoś mądry mi powie czy taki pomysł by wypalił:

Mamy serwer główny z zew. IP oczywiście. Ten serwer odbiera połączenia od graczy, tworzy socket i następnie, wysyła dwójce graczy ich wzajemne sockety, a oni wysyłają dane pod te sockety. Czy da się wysłać socket?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...