Lechu4444 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Ostatnio myślałem nad grą multi w której nie ma możliwości tworzenia serwerów. Po prostu wyzywasz przeciwnika on przyjmuje wyzwanie i nawzajem wysyłacie sobie pakiety czy takie coś jest możliwe do zrobienia w 39dll bo nie wiem czy mam szukać innej biblioteki czy uczyć się obsługi tej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Żeby było połączenie, jeden musi być hostem a drugi clientem. Inaczej nie da rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Problem może się pojawić w momencie, gdy żaden z nich nie ma publicznego adresu IP. wtedy nie ma jak zaczepić socketa. Kiedyś się zastanawiałem, bo wiem, że jeśli to twój komputer podpina się do innego kompa, to wtedy socket jest już do ciebie zaczepiony, mimo, że sam nie masz zew. IP. Niech ktoś mądry mi powie czy taki pomysł by wypalił: Mamy serwer główny z zew. IP oczywiście. Ten serwer odbiera połączenia od graczy, tworzy socket i następnie, wysyła dwójce graczy ich wzajemne sockety, a oni wysyłają dane pod te sockety. Czy da się wysłać socket? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się