Skocz do zawartości

Zablokowane Lengthdiry, id, itp.


m@rcixxx

Rekomendowane odpowiedzi

No więc do rzeczy.

 

Chcę zrobić gracza składającego się z osobnych obiektów: ramion, przedramion itp.

Nie może być np. ramie.x=tors.x bo zrobiłem, że tors tworzy członki w create

i dostają one id tworzącego obiektu, żeby trzymały się dokładnie jego a nie innego torsu,

musi tak być, żeby mogło być więcej niż 1 gracz. No więc gdy już mam te zmienne

to daję je do drawa i wtedy członki trzymają się tego torsu, który je zrobił. Pojawia się

problem z lenghtdirami, Potrafię zrobić, żeby ramię trzymało się torsu i oś obrotu jest poprawna, ale jak chcę dołączyć przedramię to po prostu nie da rady, robiłem już różne

kombinacje i obraca się dziwnie, w ogóle nie tak jak chcę. Dodałem obrazek, żeby zobrazować jakie mają być prawidłowe osie obrotu torsu, ramienia, przedramienia i dłoni.

 

166f5e9302590378.png

 

Chętnie zobaczę też inne rozwiązania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc rozwiązałem problem - tors nie może tworzyć wszystkich obiektów bo np. ramię zna współrzędne torsu a

przedramię nie wie, że ma się odnieść do ramienia i albo nic nie robi albo odnosi się do torsu i nie można

zrobić animacji. W każdym bądź razie dzięki wszystkim za przeczytanie/odpisanie w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...