David Dark Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Witam, chciałbym się zapytać jak robi się bardziej skomplikowany health bar niz ten który tworzy sie z funkcji draw_healthbar. Moge tam ustawć tylko jedna zmienną a max zawsze będzie wynosił 100 :/ Chcę ustawić aby pasek pokazywał mi dokładnie ile mam teraz życia w stosunku do maksymalnego życia który może mieć postać. jak narazie to wygląda to tak: draw_healthbar(656,80,720,88,global.hp,c_black,c_red,c_red,0,false,false); zmienna na maksymalny hp to : global.hpmax wielkie dzięki za pomoc!! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Nie wiem jak sie uzywa draw healthbar ale mozna to zrobic rowniez tak draw_rectangle_color(x1,y1,x1+(<dlugosc>*(global.hp/global.hpmax)),y2,c1,c2,c3,c4,outline) pod dlugosc podstawiasz dlugosc paska przy pelnym hp, dodajesz wspolzedne, kolory, outline i gotowe. p.s. jagbys mial watpliwosci co do tego ze jest 2 razy x1 a nie ma nigdzie x2 to odrazu mowie, ze pasek bedzie sie rozciagal od x1 na dlugosc jaka wstawisz w miejsce <dlugosc>. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 1 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Działa! Wielkie dzięki! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeWuO Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Dobre do działu FAQ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi