Skocz do zawartości

Animation end


Rekomendowane odpowiedzi

Można to zrobić tak:

GML (step)
//pierwsza metoda

if(image_index==image_number-1)

//akcja

//druga metoda

if(image_index==0&&animacja)

{

//akcja

animacja=false;

}

W pierwszej metodzie akcja zostanie wykonana gdy zostanie wyświetlona ostatnia klatka animacji. W drugiej akcja zostanie wykonana gdy animacja wyświetli się cała i zacznie się od nowa. Zmienna animacja przechowuje informację czy jest wykonywana jakakolwiek animacja. Czyli wszędzie tam gdzie zmieniasz sprite postaci na jakąś animacje musisz dopisać:

GML
animacja=true;
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...