Moho Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Witam ^^" Mam pewien problem, z silniczkiem graficznym Dark HDR, tzn. nie jest to problem... Chodzi o to że gdy oddalę się od światła na pewną odległość ono automatycznie znika po to by zwolnić miejsce w pamięci... (chyba tak ^^") w każdym razie chce się tego pozbyć lecz nie mogę dojść do linijki kodu która za to odpowiada. Wiem że się jakoś da ponieważ kumpel czyt. LionX :lol: dokonał tego... aczkolwiek przypadkiem ale dokonał :lol: Szczególnie kieruje tą prośbę do doświadczonych, byłbym naprawdę wdzięczny za pomoc. Mimo że już na PW pytałem Tymona, gdyż on z tego co wiem orientuje się nieco w tym silniku, to i tak nie dostałem odpowiedzi xD Jeszcze raz help... Silnik TUTAJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Ja się orjętuje?! xD Ja tego na oczy nie widziałem. Ale wiem co trzeba zrobić (bo to są podstawy [znowu]): STEP dis = point_distance(x,y,mouse_x,mouse_y); max_dis = 500; //Maksymalny dystans if dis > max_dis { if light_exists = true { if scrDHDRL_Light_Destroy() = true { light_exists = false; } } } else { if light_exists = false { if scrDHDRL_Light_Add(sprBlast,0,x,y,512,512,0,color,1) /*Kod tworzenia lighta*/ { light_exists = true; } } } Działa w 100%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 1 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Kod który mi dałeś spełnia swoje zadanie ale dalej tak czy siak ma on ograniczenie... Mimo że dałem w "max_dis = 1600" Czyli do końca rooma to i tak wcześniej znika... To zupełnie jakby ten kod kolidował z innym, tam w tym silniku jest jakaś instrukcja która za to odpowiada i ona poprzedza twój kod... (stoi jak by na pierwszym miejscu, i program "słucha" najpierw jego zamiast twojego kodu) xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Zrób nowy obiekt i sprawdź czy działa :) Do tego dystans jest mierzony od pozycji światła do pozycji kursora myszy (patrz 1 linia kodu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 1 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Ok, my to sobię z Tymonem na GG poradziliśmy =^-^= Teraz (jak na złość) inny problem... W Steps Obiektu mam: dis = point_distance(x,y,player.x,player.y); if dis > (180) { zmienna_I = 1 zmienna_R= 0 }; else if dis < (80) { zmienna_I = 0 zmienna_R= 1 }; Teraz mam problem... bo gdy rzucę kilka tych obiektów na mapę to program sprawdza point_distance tylko w tym obiekcie którego rzuciłem jako pierwszego na mapkę... reszty nie uznaje... Próbowałem kilka różnych rzeczy lecz nic z tego mi nie wychodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 dis = point_distance(id.x,id.y,player.x,player.y); ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 1 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Ja się wogule na id nie znam... Muszę jakoś zdeklarować te ID ?? tak ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Powtorze... Id to unikalny nr. kazdego objektu. Przydatny, gdy chcemy np. rozpoznac kilka takich samych i działać na jedym określonym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 2 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Nicolas, poradz mi coś proszę bo ja już totalnie nie wiem... EDIT: Zamykam temat, już sobię poradzilismy z LionX'em xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi