Skocz do zawartości

Zablokowane Dark HDR !!


Moho

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ^^"

 

Mam pewien problem, z silniczkiem graficznym Dark HDR, tzn. nie jest to problem... Chodzi o to że gdy oddalę się od światła na pewną odległość ono automatycznie znika po to by zwolnić miejsce w pamięci... (chyba tak ^^") w każdym razie chce się tego pozbyć lecz nie mogę dojść do linijki kodu która za to odpowiada. Wiem że się jakoś da ponieważ kumpel czyt. LionX :lol: dokonał tego... aczkolwiek przypadkiem ale dokonał :lol: Szczególnie kieruje tą prośbę do doświadczonych, byłbym naprawdę wdzięczny za pomoc. Mimo że już na PW pytałem Tymona, gdyż on z tego co wiem orientuje się nieco w tym silniku, to i tak nie dostałem odpowiedzi xD Jeszcze raz help...

 

Silnik TUTAJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się orjętuje?! xD Ja tego na oczy nie widziałem.

 

Ale wiem co trzeba zrobić (bo to są podstawy [znowu]):

STEP

dis = point_distance(x,y,mouse_x,mouse_y);
max_dis = 500; //Maksymalny dystans

if dis > max_dis {
    if light_exists = true {
        if scrDHDRL_Light_Destroy() = true {
            light_exists = false;
        }
    }
}
else {
    if light_exists = false {
        if scrDHDRL_Light_Add(sprBlast,0,x,y,512,512,0,color,1) /*Kod tworzenia lighta*/ {
            light_exists = true;
        }
    }
}

Działa w 100%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kod który mi dałeś spełnia swoje zadanie ale dalej tak czy siak ma on ograniczenie... Mimo że dałem w "max_dis = 1600" Czyli do końca rooma to i tak wcześniej znika... To zupełnie jakby ten kod kolidował z innym, tam w tym silniku jest jakaś instrukcja która za to odpowiada i ona poprzedza twój kod... (stoi jak by na pierwszym miejscu, i program "słucha" najpierw jego zamiast twojego kodu) xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, my to sobię z Tymonem na GG poradziliśmy =^-^= Teraz (jak na złość) inny problem...

 

W Steps Obiektu mam:

 

dis = point_distance(x,y,player.x,player.y);
if dis > (180)
{
zmienna_I = 1
zmienna_R= 0
};
else if dis < (80)
{
zmienna_I = 0
zmienna_R= 1
};

 

Teraz mam problem... bo gdy rzucę kilka tych obiektów na mapę to program sprawdza point_distance tylko w tym obiekcie którego rzuciłem jako pierwszego na mapkę... reszty nie uznaje... Próbowałem kilka różnych rzeczy lecz nic z tego mi nie wychodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...